הגירה ואזרוח

הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה
הסדרת מעמד ילד
העסקת עובד זר וויזת כניסה למטפלים
ירידה מהארץ
מסורבי כניסה לישראל
ייצוג בהליך פלילי בתחום העובדים הזרים
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה

משרדינו מטפל בבקשת אזרחות של בן או בת זוג של אזרח או אזרחית בעלי אזרחות ישראלית. ככלל, קשה מאוד לאזרח זר לקבל אזרחות ישראלית. חריג לכלל זה הוא בן או בת זוג של אזרח ישראלי המבקשים להקים משפחה ולחיות כזוג נשוי או ידועים בציבור בישראל.

מומלץ להיעזר בעו"ד הבקיא בתחום משפט ההגירה על מנת להגיש בקשה לאזרחות לבן זוג זר, זאת על מנת לקבל את טיפול הולם שיטפל בפרוצדורה זו במהירות ובמיומנות בהתאם לדין והפסיקה העדכניים בישראל.

הסדרת מעמד ילד

משרדינו מטפל בבקשות אזרחות של ילד של אזרחי ישראל שנולדו בחוץ לארץ, ולכן לא מחזיקים באזרחות ישראלית באופן אוטומטי. מקרים אלו נפוצים בהליכי פונדקאות חו"ל, לידת ילד לאזרחים שירדו מהארץ או במקרים בהם אזרח ישראלי הביא לעולם ילד עם בן/בת זוג זר/ה.

במקרים אלו ניתן לטפל עוד בשלב ההיריון, לכן מומלץ לפנות למשרדינו מוקדם ככל הניתן.

העסקת עובד זר וויזת כניסה למטפלים

השגת אשרת שהייה לעובד שאינו אזרח ישראלי איננה פרוצדורה פשוטה, ולעיתים היא עלולה להסתבך והימשך זמן רב. משרדינו מטפל בבקשות אישור העסקת עובד זר ומטפלים סיעודיים בישראל. כמו כן, משרדינו מטפל גם במקרים של דחיית בקשות כאמור בדרך של הגשת ערר למשרד הפנים, ואף עתירה מנהלית לבית המשפט במקרה הצורך.

ירידה מהארץ

ירידה מהארץ באופן קבוע או למשך זמן ארוך היא פרוצדורה משפטית לכל דבר ועניין. הטיפול בירידה מהארץ כולל עניינים כמו ביטוח רפואי, ביטוח לאומי, קבלת הטבות מס ועוד. משרדינו מספק שירותי הנחייה, ליווי וטיפול לאזרחים ישראלים שצפויים לעזוב את ישראל, בין אם עזבו לצורכי לימודים, עבודה כשכירים, פעילות עסקית או במסגרת נסיבות משפחתיות.

מסורבי כניסה לישראל

משרדינו מטפל במקרים של מסורבי כניסה לישראל בנתב"ג, בהם יש לטפל בדחיפות בטרם גירוש מהארץ. סירוב כניסה לישראל בנתב"ג מתחלק למקרים של אזרחים זרים שלא קיבלו אישור שהייה בישראל מבעוד מועד, ולמקרים של אזרחים שפקיד משרד הפנים החליט לא לאפשר את כניסתם בנתב"ג עם הגעתם ארצה. במקרים מהסוג השני האזרח הזר מועבר ישירות למתקן מסורבים, עד לגירושים מהארץ בטווח של שעות עד יממה אחת. לפיכך, יש חשיבות רבה לקבלת ייצוג משפטי של עו"ד לענייני הגירה בהקדם האפשרי.

משרדינו מטפל גם במקרים בהם הוצא צו הרחקה מישראל כנגד אזרח זר.

במקרה של סירוב כניסה לישראל מומלץ לפנות למשרדינו בהקדם.

ייצוג בהליך פלילי בתחום העובדים הזרים

משרדינו מייצג לקוחות (אזרחים ותאגידים) שזומנו לחקירה או הוגש נגדם כתב אישום לפי חוק הכניסה לישראל, תשי"ב-1952. חוק זה כולל מגוון עבירות בתחום העובדים הזרים, ביניהן: כניסה או שהות בישראל שלא כדין, הפרת תנאי אשרת שהייה, הסעת עובד זר, הלנת עובד זר או שוהה בלתי חוקי.

אחת העבירות הנפוצות בתחום היא העסקת עובד זר, אשר בנסיבות מסוימות עלולה לגרור ענישה של עד ארבע שנות מאסר וקנס כספי גבוה.

במקרים של עבירות לפי חוק הכניסה לישראל מומלץ לפנות בהקדם לייצוג משפטי של עו"ד פלילי הבקיא בתחום משפט ההגירה בישראל.